Kā attīstīt biznesu, izmantojot lojalitātes sistēmas?

on .

plastikata kartes partneri

Lai palielinātu peļņu, ir jāpiesaista jauni klienti, tas prasa lielus reklāmas izdevumus.

Tā ir viena no izplatītajām uzņēmēju pārliecībām, kas ir tikai daļēji patiesa. Saskaņā ar Adobe Digital Index pētījumu, katrs esošais klients nes kompānijai peļņu, ko var salīdzināt ar 5-7 jauno klientu peļņu.Vēl jo vairāk – lojālie klienti, kuri veic regulārus pasūtījumus un ir apmierināti ar Jūsu precēm un pakalpojumiem, paši ir Jūsu labākā reklāma.

Šajā rakstā mēs pastāstīsim, kā palielināt lojālo klientu skaitu un paātrināt biznesa attīstības tempus, izmantojot vienkāršas klienta plastikāta kartes.

Pēc statistikas, vidēji 55% klientu atgriežas atpakaļ un izmanto servisu vai pakalpojumus atkārtoti.

Lai palielinātu šo procentu, pietiek ievērot trīs vienkāršus noteikumus.

    • Orientēt pūles un reklāmas līdzekļus TIKAI uz to segmentu, kas visticamāk veiks atkārtotu pirkumu.
    • Radīt labvēlīgus apstākļus, piedāvāt akcijas, atlaides un dažādus bonusus.
    • Rūpīgi izstrādāt lojalitātes programmu.

Kā pareizi izmantot klienta kartes?

ka izmantot lojalitates sistemu

Klientu noturēšana

Ir svarīgi apzināties klientu “noturēšanas” vērtību . Ja jūsu atkārtoto pirkumu rādītājs sastāda 25%, bet jūsu konkurentiem – 50%, tas nenozīmē, ka Jūsu peļņa būs vienkārši divas reizes mazāka.Lojālie klienti bieži iesaka savus iemīļotos zīmolus citiem, kas ļauj palielināt peļņu, nepalielinot reklāmas izdevumus. Jūsu lojālais klients – ir Jūsu ārpus štata darbinieks. Tikai viņš ne vienmēr to apzinās.

Klientu izpēte

Bez pastāvīgas motivācijas veikt pirkumu (punktu krāšana, atlaides) lojalitātes programma ļauj vākt datus, analizēt tos, un rezultātā – tiek panākta precīzāka atbilstība klienta vajadzībām.

klientu kartes biznesamJaunu klientu meklēšana

Uzziniet, ko mīl Jūsu klients, kādas preces viņam visvairāk interesē, un izmantojiet šīs zināšanas, lai vēl augstāk celtu lojalitātes līmeni, un, līdz ar to, arī peļņu.

Lojalitātes programma maksimāli efektīvi piesaista jaunus klientus, kad Jūsu auditorija Jūsu piedāvātos bonusus un balvas uzskata par vērtīgiem.

Iegūstiet informāciju par saviem uzticīgākajiem klientiem un izmantojiet to jaunu klientu meklēšanai. Piemēram, parastie demogrāfijas dati – vecums, dzimums, dzīvesvieta, ieinteresētība konkrētās precēs. To visu var izmantot, mērķa auditorijas noteikšanai un pozicionēšanai citu reklāmas kampaņu gaitā.


Kā likt klientam tērēt vairāk?

klientu kartes biznesa attistibai

Viens no šādiem trikiem ir “ātro” akciju palaišana.

Tā kompānija “Narvessen” ieviesa pagaidu kartiņas ar iespēju dabūt sesto kafijas krūzi par brīvu, kā rezultātā daudzi pirka “lieko” kafiju, lai ātrāk tiktu pie “bezmaksas” kafijas.

Cits piemērs – uzkrājuma uzlīmes “Maxima”. Kasē skanēja jautājums: “Jums pietrūkst 10 centu, lai saņemtu vēl vienu uzlīmi, ņemsiet vēl kaut ko?”. Daudzi pirka košļājamo gumiju vai šokolādes tāfelīti. Tas ir apmēram 50 centi par pirkumu. Jeb aptuveni 50 eiro par 100 pirkumiem. Bet šādi akciju ietvaros stimulēto pirkumu summa var sasniegt vairākus tūkstošus mēnesī.

Akcijas ar klientu kartēm arī darbojas efektīvi un prasa mazāk izdevumu. Pārdomājot reklāmas ziņojumu, pievērsiet uzmanību aicinājumam darboties, akcentējiet uzmanību akcijas īslaicīgumam.

plastikata kartes sortimenta pieaugumsSortimenta paplašināšana  ar mērķi piesaistīt klientus

Mūsu partneri ir atzīmējuši, ka tad, kad viņu klienti saņem savas balvas, viņu pirkumu biežums un apjoms pieaug. 

Zināšanas par to, kādas preces tiek pirktas regulāri, sniedz izpratni par to, kāda Jūsu sortimenta līnija būtu jāpaplašina un kā tas būtu jāizmanto peļņas palielināšanai.

Viens no mūsu klientiem ir neliela supermārketa īpašnieks. Četrus gadus atpakaļ pretī viņa veikalam sākuši celt “Rimi”, viņš apzinājās, ka bez lielām pārmaiņām viņa biznesam pienāks gals. Viņš ieviesa sortimentā dārgākas un kvalitatīvākas preces un tādējādi piesaistīja citu klientu klasi. Pēc tam ieviesa lojalitātes karšu sistēmu un, izmantojot savāktos datus, noteica regulāri pirktās preces, paplašināja sortimentu un paaugstināja cenas.

Pēc zināma laika viņa veikals sāka piedāvāt labākas kvalitātes preces un orientēties uz auditoriju ar ienākumiem augstākiem par vidējiem.

Kad “Rimi” uzsāka savu darbību, viņa uzņēmuma peļņa noturējās līmenī.


Reklāmas izdevumu samazināšana un tās efektivitātes paaugstināšana.

Lojalitātes sistēmas datu izmantošana ļauj veidot kvalitatīvāku tārgetingu (trāpīšana mērķa auditorijā), kas, savukārt, ļauj samazināt reklāmas izdevumus.

Pastāvīgo klientu pirkumu groza analīze, vecums, dzimums un pirkumu regularitāte teiks priekšā, kādus reklāmas laukumus izvēlēties Jūsu reklāmas ziņojumiem.

Britu supermārkets “TESCO” atklāja, ka ir pieaudzis pieprasījums pēc autiņbiksītēm, un izvietoja reklāmu jaunajām māmiņām paredzētajā žurnālā. Rezultātā līdzīgo preču līnijā peļņa ir pieaugusi par 27%.

attistit biznesu izmantojot klientu kartesPartnera  akciju izstrāde.

Kopīgu akciju veidošana ir viena no efektīvākajām metodēm. Par lielisku šādas akcijas piemēru kalpo supermārketa “Rimi” un “NesteOil” sadarbība. “Rimi” karšu īpašniekiem uzpildoties “NesteOil” veidojas naudas uzkrājums klienta kartē - tiek ieskaitīti centi par katru uzpildes litru, par kuriem kartes īpašnieks var iepirkties “Rimi”.

Kāpēc ir jāgriežas pie mums un jāpieslēdz lojalitātes sistēma?
Agrāk, līdzīgas sistēmas noregulēšana prasīja daudz laika, dokumentācijas un tikšanos. Tomēr tagad, mēs piedāvājam sistēmu Walmoo, kura ļauj nodibināt izdevīgu partnerību stundas laikā. Sīkāk Jūs varat uzzināt no raksta “Jaunās paaudzes lojalitātes sistēma”. Mūsu speciālisti labprāt sniegs Jums konsultāciju par jebkuriem jautājumiem saistībā ar klientu karšu izmantošanu, lojalitātes sistēmu un dažādām akcijām.

Sazināties ar mums:

Aizpildot kontakt formu >>
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
T. (+371) 22405380

Mūsu uzticamie klienti

fdscards partneri kartes

Par mums

Mēs veidojam lojalitāti starp Jūsu uzņemumu un Jūsu klientiem. Piedāvājam uzstādīt Jūsu uzņēmumam mūsdienīgu lojalitātes sistēmu un izgatavot augstas kvalitātes klientu lojalitātes kartes.

Mēs darbojamies Latvijas, Igaunijas un Zviedrijas tirgos, kā arī esam biedri "Latvijas Tirdzniecības un Rūpniecības kamerā" un "Zviedru tirdzniecības kamerā".

Klientu plastikāta lojalitātes kartes

Pasūtīšana

Kontakti

  • Adrese:
    Matīsa iela 76/78-204 kab.
    Rīga, Latvija
  • Mob:
    22405380, 22013897
  • E-pasts:
    This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
  • Sekojiet mums:
  • Darba laiks: 
    P.-P. 8:00-19:00
Interneta vietnē tiek vākti dati par lapas apmeklētājiem, tādējādi izvērtējot, cik noderīga ir Vietne, un kā to varētu uzlabot. Var tikt izmantotas trešo personu sīkdatnes, piem. Google Analytics.
Piekrītu